Profilling

Profilling

Analiza comportamentală se referă la studiul sistematic al acțiunilor, reacțiilor și patternurilor comportamentale exercitate de o persoană sau un grup de persoane. Analiza comportamentală implică observația, măsurarea și interpretarea comportamentelor pentru a înțelege motivațiile, emoțiile și procesele cognitive care se ascund în spatele unui comportament. 

profilling

Domenii de aplicabilitate:

Evaluare psihologică: înțelegerea comportamentului unui individ cu scopul diagnosticării tulburărilor de personalitate, evaluării trăsăturilor de personalitate sau a funcționării cognitive. 

Profilare în criminalistică: analiza patternurilor comportamentale cu scopul de a crea profile pentru potențialii suspecți sau pentru a înțelege motivațiile și caracteristicile infractorilor. 

Cercetare de marketing: studierea comportamentului consumatorilor cu scopul predicției de patternuri, preferințe și tendințe de cumpărare și elaborarea de strategii de marketing. 

Performanța angajaților: evaluarea comportamentală la locul de muncă cu scopul identificării punctelor forte/slabe și zonele potențiale de dezvoltare a fiecărui angajat în parte. 

Intervenții terapeutice: folosirea de tehnici de analiză comportamentală și implementarea de intervenții eficiente cu scopul modificărilor comportamentale sau tratamentului problemelor de sănătate mentale. 

 

Profilling

Profilling

profilling

Analiza comportamentală se referă la studiul sistematic al acțiunilor, reacțiilor și pattern-urilor comportamentale exercitate de o persoană sau un grup de persoane. Analiza comportamentală implică observația, măsurarea și interpretarea comportamentelor pentru a înțelege motivațiile, emoțiile și procesele cognitive care se ascund în spatele unui comportament.

Domenii de aplicabilitate:

⦁ Evaluare psihologică: înțelegerea comportamentului unui individ cu scopul diagnosticării tulburărilor de personalitate, evaluării trăsăturilor de personalitate sau a funcționării cognitive. 

⦁ Profilare în criminalistică: analiza patternurilor comportamentale cu scopul de a crea profile pentru potențialii suspecți sau pentru a înțelege motivațiile și caracteristicile infractorilor. 

⦁ Cercetare de marketing: studierea comportamentului consumatorilor cu scopul predicției de patternuri, preferințe și tendințe de cumpărare și elaborarea de strategii de marketing. 

⦁ Performanța angajaților: evaluarea comportamentală la locul de muncă cu scopul identificării punctelor forte/slabe și zonele potențiale de dezvoltare a fiecărui angajat în parte. 

⦁ Intervenții terapeutice: folosirea de tehnici de analiză comportamentală și implementarea de intervenții eficiente cu scopul modificărilor comportamentale sau tratamentului problemelor de sănătate mentale.